حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه سنگاپور
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد با عنوان حامی طلایی -گلد اسپانسر- در این دوره نمایشگاه حضور می‌یابد. لوگوی بنیاد در سایت رسمی نمایشگاه و بخش حامیان اصلی آن قرار دارد و اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این سایت درج شده است.

نمایشگاه كژوال كانكت 22 تا 24 ماه مِی 2012 - 2 تا 4 خرداد 91- در سنگاپور برگزار می‌شود.

این رویداد به عنوان نخستین دوره در رابطه با بازی‎‌های كژوال در آسیا به شمار می رود كه همه ساله توسط سازمان بازی‌های كژوالدر قاره های آمریكا و اروپا برگزار می شود و بالغ بر 5 هزار و 500 متخصص از آن بازدید می‌كنند.

احمد احمدی معاون بازرگانی و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر ارائه مقاله ای با عنوان 'انقلاب تولید بازی‌های كژوال توسط نسل جدید بازی سازهای ایرانی'و ارایه سخنرانی در بخش كنفرانس بازی های كژوال، با شركت های بزرگ و معتبر صنعت گیم از كشورهای مختلف دنیا در خصوص تولیدات و بازی های ایرانی معرفی شده در این نمایشگاه به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

بازی‌های كژوال بازی‌های سرگرم كننده ویدیویی هستند كه یادگیری و بازی كردن با آنها بسیار آسان است. این بازی‌ها محدودیت پلتفرم ندارند و می‌توان آنها را از طریق اینترنت، رایانه های خانگی و مكینتاش، ایكس باكس، پلی استیشن، آی فون، نینتندو، وی، سیستم اندروید و حتی تلفن همراه بازی كرد.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: